close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יתרונות של השכרת משאית ליום

מערכת שורשיח אייר, תשפב19/05/2022

לעיתים כדאי למקד את המאמצים שלך יהיה מציאת חברה המאפשרת השכרת משאית ליום או אפילו יותר

תגיות:
צילום: pexels
אם אינכם בעלים של חברת הובלות אך ממש במקרה עולה הצורך שלכם במשאית למטרה מסוימת, כדאי לבצע השוואה בין מחירי רכישת משאית ובין השכרת משאית ליום או יותר, על פי הצורך. הסיבה לכך היא שלא תמיד יש צורך קבוע במשאית, וחבל על הכסף שתוציאו על קניית רכב חדש לחלוטין וכל מה שמגיע איתו – עלויות ביטוח, דלק, תיקונים ועוד.

השכרת משאית ליום – לשקט נפשי
למרבה המזל, השכרת משאית ליום היא אפשרית ואף מומלצת, ממגוון סיבות:
לחסוך בגדול – רוב החברות שמציעות משאיות להשכרה כוללות בתוך מחיר
צילום: pexels
ההשכרה גם את הדלק והביטוח, ואתם ממש לא חייבים לבחור גם סבלים כך שתוכלו לחסוך גם כאן. המשמעות היא שתשלמו נטו על המשאית ומה שהיא כוללת.
לחסוך גם את המלחמה – בחודשים העמוסים (בדרך כלל הקיץ), מתרחשת מלחמה שקטה על המובילים. פתאום כולם עוברים דירות, כולם עושים שופינג וחייבים להוביל הרבה מאוד סחורה ממקום למקום. במקום להילחם ולבזבז זמן, פשוט מצאו משאיות להשכרה.
עצמאית או עם נהג? – במידה וברשותכם רישיון לנהיגה על משאית, תוכלו כמובן לנהוג בה בעצמכם. אם לא או שאין לכם זמן לעשות זאת בעצמכם, אין שום בעיה! ישנם סבלים ונהגים מטעם החברה שישמחו לסייע. מובן שהמחיר יתעדכן בהתאם, אך לפחות תוכלו להמשיך בשגרה בראש שקט.
להתמקד בדברים החשובים – רכישת משאית כוללת תהליכים טרומיים ארוכים הכוללים בדיקה של הרבה מאוד דגמים, תשלומי מקדמות גבוהים ועוד. במקום להתעסק בכל אלו, פשוט תשכירו משאית מתאימה ותאפשרו לעצמכם להתמקד במשימות אחרות וחשובות יותר הקשורות בניהול ופיתוח העסק. מה שנקרא, בדברים החשובים באמת.
ללא ירידת ערך – כמו כל רכב אחר, גם הערך והפחת של משאיות יורד ככל שהזמן עובר. כשבוחרים לשכור משאית ולא לקנות, חוסכים את הסכומים הללו של פחת שהולכים ויורדים. משאית שכורה לא תופיע במאזן הכספי וכמובן, לא תוריד את ערך שווי העסק.
לכמה זמן תזדקקו למשאית להשכרה? – ניתן לקבל השכרת משאית ליום או יומיים, שבוע ואפילו לחודשים. טרם ההשכרה, בדקו את הצרכים והדרישות שלכם ווודאו שאכן חברת ההשכרה שמצאתם מאפשרת השכרה לתקופה הרצויה. סיימתם את העבודה מוקדם מהצפוי? ניתן להחזיר את המשאית ולהמשיך הלאה, עד המשימה הבאה.

משאית לכל צורך!
כדי לאפשר לעסקים לגדול ולצמוח ואפילו פשוט כדי לעבור דירה או להוביל רהיט, צריך למצוא פתרונות הובלה יעילים וגמישים. על כן, הדבר היחיד שבו תצטרך למקד את המאמצים שלך יהיה מציאת חברה המאפשרת השכרת משאית ליום או אפילו יותר, כפי שציינו, בהתאם לצורך; ישנן משאיות המתאימות לצרכים מסחריים, אחרות לצרכים אישיים, ויש גם משאיות המותאמות להעברה של סחורה בתנאים מיוחדים. כל זה נמצא במרחק שיחת טלפון אחת וללא כל מאמץ, אז שנדבר?
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה